Alege soluția potrivită pentru compania ta
Construiește o echipă care inspiră prin comunicare
Dezvoltă abilitățile de public speaking ale angajaților tăi și creează un mediu de lucru bazat pe comunicare asertivă, colaborare eficientă și leadership autentic.
GO Team
Pentru echipele care doresc să-și îmbunătățească abilitățile de bază în comunicare și public speaking.
- Training de grup: 4 sesiuni / lună
- Tehnici de comunicare și gestionarea emoțiilor
- Feedback personalizat pentru fiecare participant
———————————–
PRO Team
Pentru echipele care își doresc un nivel avansat de pregătire în comunicare și public speaking.
- Training de grup: 6 sesiuni / lună
- Tehnici avansate: storytelling, dicție, prezență, body language, dezbateri
- Feedback personalizat pentru fiecare participant
- Acces lunar la resurse online (webinarii, ghiduri, checklist-uri)
——————————
MASTER Team
Pentru companiile care vor să ofere un program complet și individualizat, cu accent pe dezvoltarea liderilor.
- Training de grup: 8 sesiuni/lună
- Coaching 1 la 1 personalizat pentru fiecare participant
- Simulări de prezentări și discursuri reale
- Evaluare completă și feed-back profesionist detaliat
- Plan de dezvoltare personalizat pentru fiecare participant
- Acces lunar la resurse online (webinarii, ghiduri, checklist-uri)
——————————
Transformă felul în care echipa ta comunică și colaborează
Fie că vrei să îmbunătățești abilitățile de prezentare ale echipei sau să dezvolți lideri capabili să inspire și să influențeze, alege programul de public speaking potrivit pentru compania ta.
De ce public speaking pentru angajați
Comunicare eficientă
Oferim angajaților instrumentele necesare pentru a dezvolta abilități de comunicare verbală și non-verbală, facilitând astfel relații de lucru armonioase.
Gestionarea emoțiilor
Gândire creativă
Prin instrumente precum storytelling și creative writing, angajații pot explora noi modalități de gândire, stimulând astfel creativitatea și inovația în soluțiile lor.
Colaborare armonioasă
Abilitățile de prezentare și argumentare contribuie la crearea unui mediu de lucru colaborativ, în care angajații pot coopera mai eficient.
CU CINE?
Răzvan Ropotan
Este formator acreditat, profesor și actor absolvent al programelor de licență și masterat din cadrul Facultății de Teatru din cadrul UNATC, București.
Lucrează de 15 ani în domeniul dezvoltării personale ținând ateliere și cursuri de educație formală și non-formală pentru diferite companii și instituții (din care numim Orange, British Council, Conferințele Life Mentor, Amazon și ASE), specializându-se pe aria vorbitului în public, oratorie și storytelling.